יום החתונה מתקרב ואתם מחפשים את המקום המיוחד לעשות בו את האירוע. אם אתם מתגוררים באחד מישובי השרון, וגם אם לא, סביר להניח שתמצאו את הרעיון של גני אירועים בעמק חפר כרעיון מאוד אטרקטיבי. ולא רק שם, גם גני אירועים בבנימינה, גני אולמות אירועים בחדרה וגני אירועים בזכרון יעקב יכולים להיות אטרקטיביים באותה המידה.

יש משהו מיוחד כאשר מצפינים מתל אביב ומגיעים לאזור השרון; אנו משאירים את גוש הבטון של תל אביב מאחור ומגיעים למעט המקומות שיש בהם עוד מרחבים פתוחים ובהם אנו יכולים ליהנות ממשב רוח רענן.

המשותף לכל גני האירועים

אמנם ישנם הבדלים גדולים בין גני אירועים בעמק חפר לבין אולמות אירועים בחדרה, בין גני אירועים בזכרון יעקב לבין גני אירועים בבנימינה לבין קייטרינג חלבימוזמן. אך למרות ההבדלים ניתן להגיד בגדול שישנם דברים משותפים לכל גני האירועים. כאשר מקיימים אירוע בגן אירועים האורחים נהנים מאווירה טבעית נדירה המאפשרת להם לראות שמיים ואפילו כוכבים, המאפשרת להם לראות את העלים המרשרשים ברוח, המאפשרת להם להיות קרובים לטבע. גני האירועים תמיד מציעים לאורחים אווירה מרעננת, אווירה של כיף וחופש ששום אולם אירועים לא יודע לתת.

המיוחד בגן אירועים White בפרדס חנה

אמנם יש הרבה במשותף לגני אירועים בבנימינה עם אולמות אירועים בחדרה, בין גני אירועים בעמק חפר לבין גני אירועים בזכרון יעקב. אך למרות המשותף, עדיין ישנם דברים המייחדים את חלק מאולמות האירועים וממקמים אותם בראש הטבלה. גן אירועים white הוא אחד מאותם המקומות המיוחדים אשר משלב את החוויה הייחודית של גני אירועים אך בכל זאת יש לו איזה ערך מוסף.

גן אירועים white הוקם על חורבותיו של מועדון קצינים בריטי אשר עבר מתיחת פנים והפך למתחם אירועים בעל אווירה ביתית ויוקרתית. כאשר אתם מגיעים לוויט אתם מרגישים שזהו מקום שונה העוטף אתכם בהרגשה חמימה בזכות העיצוב המיוחד והמבנה של המקום.

הגינה הנהדרת, הירוקה והמלבלבת מתאימה לאירועים בכל עונות השנה; במידת הצורף בחורף ניתן לחפות אותה עם קירוי לבן ואלגנטי המאפשר לכם ליהנות ממסיבת גן חביבה גם כאשר קריר וגשום ורוחות חזקות מנשבות.