עד עכשיו הייתם אורחים בחתונות של חברים ובני משפחה… אכלתם, שתיתם, רקדתם, נהניתם וחזרתם הביתה. עכשיו כשזה סוף סוף אתם, ההתרגשות מציפה אתכם, גם קצת הלחץ, אולי גם החשש שהכל יהיה מושלם, מדויק, בדיוק כזה כמו שדמיינתן בלי פשרות בלי עיגולי פינות.. .אז יש לנו רעיון מעולה – חתונה קטנה בשישי בצהריים תקליל את כל העניין, תהפוך את החתונה שלכם לקצת יותר זורמת והרבה פחות ׳כבדה׳. זה מתחיל מהאוכל ומהמוזיקה, עובר לעיצוב ולקבלת הפנים, ממשיך בבחירת המקום והנה לפנים עוד כמה יתרונות של חתונה קטנה שישי בצהריים…

חתונה קטנה שישי בצהריים – מגוון של אפשרויות

בחתונה קטנה בשישי בצהריים אפשר לקחת את זה לכל מיני כיוונים. בשונה מחתונת ערב שמעצם היותה דורשת רשמיות, הרבה אלגנטיות וקלאס, לכן הציפייה היא לרף מסוים בכל הפרמטרים. בחתונת שישי בצהריים אתם יכולים ללכת על איזה קונספט שבא לכם וזה תמיד תופס. בעוד בחתונת ערב הציפייה היא לארוחת ערב מרשימה שכזו כאן יש מקום למלא ראשונות מדליקות, מגוון של קוקטיילים צבעוניים וגם עם המוזיקה הכל מתאים. כאן ממש לא מצפים מכם לאיזה לבוש של מלך ומלכה, את יכולה לבחור שמלת פשתן או משי קלילה ואתה בקלות יכול לוותר על העניבה. חתונה קטנה באופטשישי בצהריים היא הרבה יותר נוחה והרבה פחות מחייבת, ברור שעלינו לכבד את המעמד אבל אנחנו פחות מוגבלים באפשרויות שלנו.

עוד על חתונות קטנות

הרבה פחות לחץמשני הצדדים

לא רק שאתם תהיו פחות לחוצים, גם האורחים שלכם יבואו לחתונת שישי בצהריים רגועים הרבה יותר מאשר חתונה רגילה. הם לא צריכים לדאוג לצאת מהעבודה מוקדם ולהיות בטירוף של להספיק את הכל באותו יום, הם לא צריכים למהר להתכונן כי רוב האנשים פשוט לא עובדים ביום הזה וגם אם כן זה יום שהוא פחות מגביל. מלכתחילה כולם באים באווירה שהיא יותר זורמת, יותר כייפית, באים לשתות והרבה- כך ששמחה תהיה שם וזה בטוח. בנוסף, ביום שישי יש הרבה פחות תנועה בכבישים ולכן יהיה יותר קל ונעים להגיע. בשונה מחתונה של אמצע השבוע, בה רבים מהאורחים נוטשים את האירוע גם כשהם רוצים להישאר כי יום אחרי זה עובדים, בשישי כולם יכולים להישאר ליותר זמן.

אז לאחר שציינו בפניכם את כל הסיבות לחתונת שישי מהסרטים, זה הזמן להתחיל לתכנן, להפיק, לבחור ולארגן חתונה קטנה בשישי בצהריים, משלכם.