אולם אירועים שדות ים

כאשר מחפשים מקום לאירועים, כמו למשל חתונה או בר מצווה יש להתאים אותו לכמות המשתתפים וסדר הגודל של האירוע. ישנם אנשים האוהבים לקיים אירועים גדולים של כמה מאות אנשים, אך לעומת אחרים יעדיפו אירועים קטנים ואינטימיים. לכל אחד יש את ההעדפות שלו לגבי גודל האירוע, אך בסופו של דבר אולם אירועים קטנים מאפשר לכם להיות יותר קרובים לאורחים שלכם, לאנשים שאתם אוהבים, לאנשים שבאו לחגוג ולהשתתף בשמחתכם.

אולמות אירועים בפרדס חנה

אזור פרדס חנה הוא אזור מעולה כאשר מחפשים אולם קטן לאירועים. ישנם אנשים המחפשים אולם אירועים שדות ים, קיסריה או פרדס חנה. נראה שלאולם אירועים שדות ים או אולם אירועים קטנים בפרדס חנה הם מאוד אטרקטיביים. חלק גדול מזה קשור לאופי של המקום וחלק אחר למיקום המעולה. מבחינת אופי המקום מדובר באזור שהוא יחסית קרוב לאזור המרכז אך יותר פתוח וקליל, דבר מעולה לאווירה כאשר מחפשים אולם קטן לאירועים. הסיבה השנייה שבגינה האזור אטרקטיבי מאוד היא בזכות המיקום המעולה, סמוך לכביש החוף וכביש 4, דבר המאפשר גישה מהירה מכל אזורי הארץ.

ואם כבר מחפשים אולם אירועים קטנים אז למה שלא תנסו את ה White בפרדס חנה. המקום נהנה מכל היתרונות של הסביבה, הגישה הנוחה וכמובן יש לו את הקסם המיוחד שלו שהופך אותו למשהו מאוד שונה בנוף האירועים. ה White הוא אולם קטן לאירועים המתאים לאירוח יוקרתי של 100 עד 350 מוזמנים. אירוע שכזה, במקום שכזה, מאפשר לכם לתת לאורחים שלכם חוויית אירוח אינטימית שתהפוך את האירוע לזיכרון מתוק. כל האירוע מתקיים באווירה כפרית נעימה ועם צוות חם ואוהב שדואג לכל מה שאתם או האורחים שלכם צריכים, מהשלב של תכנון האירוע ועד לתפעול האירוע והנעמת זמנם של האורחים.

אולם קטן לאירועים

ה White הוא אולם אירועים בפרדס חנה המאפשר לכם לקיים את האירוע שתמיד חלמתם עליו. אירוע שבו אתם, וגם אנחנו, תוכלו להעניק לב תשומת לב אישית לכל אחד מהאורחים ולהרגיש את החום והאהבה של יקירכם. בשביל זה הקמנו את המקום ובזה אנחנו טובים. לקחנו מבנה ישן מתקופת המנדט הבריטי, שמרנו על הקיים אך טיבלנו בחדש, הבית, המרפסת והגן יוצרים אולם אירועים קטנים שכל אחד רוצה לחגוג בו. אנו מקיימים בו מגוון של אירועים : אירועי חברה, שמחות משפחתית, בריתות, חתונות, בת מצווה, בר מצווה ועוד אירועים משמחים שמשפחות בוחרות לחגוג בצורה מיוחדת.