מחפשים אולמות אירועים בשרון לקיום אירוע קטן בשרון או חגיגה משפחתית? למה שלא תנסו את White בפרדס חנה. זהו בית וגן אשר הוסב במיוחד לקיום אירועים באווירה של חתונה כפרית וביתית חסרת תחרות. אולם אירועים בשרון הבולט מאוד בנוף האולמות באזור השרון בזכות הייחודיות הרבה שלו. אם אתם מחפשים אולם בת מצווה או אולם לברית או כל שמחה אחרת לאירוע קטן בשרון, זהו המקום בשבילכם.

 

מבחינת המיקום ה White נמצא ברחוב תדהר בפרדס חנה. בקלות ניתן להגיע אליו מכביש החוף או כביש 4. הקרבה שלו לעורקי התחבורה המרכזים הופכים אותו לאחד האטרקטיביים ביותר בקרב אולמות אירועים בשרון. נראה שזוהי ממש נקודה טובה בדרך שבין צפון לדרום. אם למשל אתם מחפשים אולם לברית או אולם לבת מצווה, בוודאי יש לכם אורחים רבים המגיעים ממקומות שונים בארץ, מהבחינה הזו אנו במקום טוב באמצע – לאירוע קטן בשרון.

אולם אירועים בשרון

הרבה אנשים מחפשים אולמות אירועים בשרון או גן אירועים בשרון בשביל לעשות אירועים באווירה כפרית. אירוע באווירה כפרית הוא דבר בעייתי ברוב אולמות האירועים מכיוון שבאופן טבעי למבני בטון סגורים פשוט אין אווירה כפרית. מהבחינה הזו הוויט הוא יוצא דופן  בקרב אולמות אירועים באזור השרון מכיוון שהוא יודע להעניק חוויה כפרית אותנטית בכל עונות השנה. עוד על בחירת גן אירועים בשרון.

בקיץ זה אמנם קל לקיים אירועים כפריים בבית עם מרפסת וגן, אך אצלנו תוכלו לקיים אירועים באווירה כפרית גם בימי החורף הקרים והגשומים ביותר. בחורף אנו מכסים את הגינה בווילונות לבנים מקסימים ומקיימים בה אירועים מחוממים ונעימים שעושים טוב על הלב.

 

אנו אולם אירועים בשרון עם תפריט האוכל שלנו הוא חלק מהקונספט של המקום; יש לנו צוות מטבח יצירתי במיוחד בראשות השף יהודה מימוני. התפריט שלנו מרבה לעשות שימוש בירקות, פירות, בשר ודגים כיאה למטבח הים תיכוני, חומרי הגלם טריים ומגיעים בכל בוקר ישירות מהשוק. כמו כן יש לנו מומחיות גדולה במנות טבעוניות וצמחוניות, דבר מבוקש מאוד כאשר מחפשים אולם לברית. המנות המוגשות הן חגיגה של צבעים, טעמים וריחות.

אירועי חברה

אז אם אתם מחפשים אולמות אירועים בשרון, אנו תמיד שמחים לארח אצלנו את כל סוגי האירועים; ה White הוא אולם לברית, אולם לבת מצווה, חתונה או אירועים עסקיים. המקום הוא יותר בית מאשר אולם אירועים בשרון ויש לו מבנה רב חללי המאפשר לערוך אירועים מעניינים. שימוש יצירתי בחללים השונים מאפשר ליצור אווירה נעימה ואינטימית; כזו אשר מגרה את כל החושים.  שילוב של בית, מרפסת וגינה נותן לכם את הגמישות הדרושה בשביל לקיים את האירוע כמו שאתם רוצים.