אז הילד/ה הגיע לגיל המתאים,מסביב כל החברים מתחילים לחגוג ואתם מתלבטים, מרגישים קצת אבודים.. בא לכם לגוון, לתת משהו שלא יראה כמו כל האירועים, בא לכם אירוע מצד אחד אינטימי ונעים ומצד שני שלא יהיה דל. שיהיה מכבד וייחודי .

אירוע בת/בר מצווה בחורף ב-white

ה-white, בית וגן לאירועים, בעבר מועדון קצינים בריטי והיום מקום לחגיגות ולשמחות. ה- white מציע חווית בר/בת מצווה אינטימית וייחודית, שמשלבת  בין המשפחה לבין ילדי הכיתה והחברים בצורה מושלמת אשר בה כל אחד יוכל למצוא את מבוקשו. המבוגרים והמשפחה יוכלו ליהנות מתחושת קוקטייל באוירה ייחודית, מאוכל טעים ואיכותי ומשירות מפנק, הילדים במקביל ייהנו מאטרקציות שונות, ממשחקים, מרחבת ריקודים סוערת ומאוכל מתאים וטעים.

אוכל ושתייה באירוע בר/בת מצווה

החלטתם לעשות אירוע בר/ בת מצווה באולם אירועים, לא תמיד האוכל של אירוע בר/בת מצווה חייב להיות בנאלי ומשעמם. הwhite  מציע תפריט שף ייחודי הנבנה עבורכם לפי אופי הקהל על מנת לספק חוויה קולינרית מוקפדת ומתאימה, אתם תרגישו גאים ובטוחים אל מול האורחים שלכם.

לסיכום, יש אירועי בר/בת מצווה ויש אירועים ב-white. בואו להתארח אצלנו ותעברו ביחד עם האורחים חווי

ה ייחודית ונעימה, כולם ירגישו בנוח, יהנו בכל רגע ויזכרו את האירוע שלכם, אנחנו חושבים ביחד אתכם על כל הפרטים ויוצרים סיפור מרגש. מזל טוב