• Call us

אלה ומתן – 15.6.18

כשאומרים על כלה שהיא "יודעת מה היא רוצה" או על ה White שהוא "מגשים את החלומות של הזוגות" זה תמיד נכון ברמה כזו או אחרת, אבל יש מקרים שבהם לכלה (או לזוג) יש חזון וחלום תפורים ומהודקים באשר לאיך הם רואים את החתונה שלהם, וכנ"ל מקרים שבהם החלום הוא באמת מרשים – עם מיליון פרטים קטנים, רעיונות מקוריים, השקעה רבה וקונספט מיוחד. כאלה בדיוק היו אלה ומתן! וכזה בדיוק היה החלום שלהם. 

כשאלה ומתן בחרו להתחתן ב White הבנו מיד שיש לנו עסק עם מפיקה מקצוענית (אלה מפיקה במקצועה, בתחום הכנסים). רשימת הדרישות, ההתאמות, הדגשים והשינויים המיוחדים הייתה ארוכה במיוחד! כמובן שאותנו זה תמיד משמח כשמגיע זוג כזה, שרוצה לעוף על החיים ועל האירוע שלו עד הסוף. עבורנו זו הזדמנות ליצירה, לביטוי מקצועי ולהרבה הנאה!  

התאריך הוא ה 15.6 – אמצע האביב עם מזג אוויר מושלם. היום הוא יום שישי – חתונת צהרים מהממת בשיא העונה. והקונספט הוא – חתונה כפרית בסטייל איטלקי, מהסוג שרואים בסרטים (רק ששם זה בסיציליה – בגינה של בית פרטי, וכאן זה בצפון השרון – בבית ובגינה של ה White). 

אז מה הפך את החתונה הכפרית הזאת לכזו מהממת? (מעבר לעובדה שה- White מתמחה בחתונות בוטיק ככלל ובחתונות שישי בפרט?), אלה הם ללא ספק הפרטים הקטנים והשדרוגים המפנקים שעשו את ההבדל. אין כמעט פינה ב White שלא קיבלה נגיעת עיצוב נוספת המחברת את נראות המקום לקונספט האירוע, ואין כמעט מנה שלא קיבלה איזה סטוויסט נוסף, במטרה להתאים את התפריט באופן מושלם לטעם האישי של הזוג. 
אז בשביל קצת לסבר את האוזן, הנה מקצת השדרוגים ונגיעות העיצוב שהפקנו בחתונת האביב הזאת: עמדת קאווה ולמברוסקו מאוישת בכניסה לגן (לצד מארחות שקיבלו את קהל האורחים כמובן), עמדת פרחים מהודרת (של יסמין המעלפת) אשר הכינה לאורחים (בעיקר לאורחות…) תכשיטי פרחים וחילקה סידורי פרחים אביביים כ Give Away בסוף האירוע. עמדת גלידה משובחת ומעוצבת (על ווספה כחולה ממש כמו בחו"ל), שלוט מעוצב על כל המזנונים (אשר מציין את השמות של כל המנות המוגשות), מרכזי שולחן בקונספט ייחודי המשלב בין פרחים למודלים מדליקים של רכבי רטרו, ריהוט גן מתוגבר, מריצת בירות בוטיק, ברז בירה טרייה (של ווינשטפן), שדרוג מתוקים על הבר, ערכות טיפוח מפנקות ומושקעות בשירותים ועוד ועוד… 

העובדה שאירוע כ"כ מושקע מופק בהצלחה ועל הצד הטוב ביותר היא אינה מובנת מאליה. תודות לצוות ההפקה של הוויט (בהובלתה של רותם החרוצה והמקצועית שלנו), ותודות לצוות המלצרים המסור (והמודרך היטב), השף המהמם שלנו (גיא בן אשר), צוות המטבח החרוץ (שלא פספס שום דגש ובקשה) וספקי הבית שלנו (שהולכים איתנו יד ביד כבר שנים) – האירוע הזה יצא מושלם, מרגש ומותר גם לומר – מעורר קנאה (: 

אז, הנה חלק צנוע מהתמונות אשר מספקות הצצה לקסם שקרה שם. חתונה של כ 250 אורחים שאין ספק שכל אחד מהם יזכור את האירוע הזה עוד הרבה זמן! זה גם הזמן לאזכר את ספקי האירוע, אשר תרמו רבות לאווירה, לווייב השמח וכמובן להצלחה המשותפת. 

לסיום רק נאחל שוב מזל טוב לאלה ומתן המקסימים!!! הלוואי וכל מסע החיים המשותף שלכם יקרום עור וגידים כמו אירוע החתונה שלכם – מתוך חלום משותף, הנאה, יצירתיות, שיתוף פעולה, פרגון הדדי, איכות, אנינות והרבה אנשים מקסימים בדרך!! 
מזל טוב!! צוות ה White 

ספקים באירוע:
צילום סטילס: מיכל רביבו 
צילום וידאו: אבשלום סמואלס
צילום פולורויד: שקד 
עמדת גלידה: מונוקו בר 
פרחים: פרחי היסמין 
תקליטן: רון זיו 

  • Call us

מיכל ונירן

"התחלנו מפנטזיה על חתונת שטח ולא הסכמנו לשמוע על גן אירועים. כשהגענו בכל זאת ל White נשבנו בקסמו, הרגשנו שהגענו הביתה ושנעים לנו בלב".

טל וגוני

"קיבלנו פידבקים מדהימים מהאורחים על המקום! כמה הוא מיוחד, אינטימי, נעים וטעים. הצעירים נהנו לשבת ליד הבר ולרקוד ברחבה, והמבוגרים נהנו לשבת ולשוחח בשקט בחוץ…"

ליאור ויהונתן

"פשוט מדהימים! עשו לנו את הערב של החיים שלנו! אוכל מדהים, קינוחים מטורפים, הכל תיקתק. הגן והבפנים מהממים והמפיקה מתוקה ומקצועית. לא היינו צריכים לדאוג לכלום במהלך הערב, פשוט אין מילים"!

  • Call us

#white.weddings.events Follow
[insta-gallery id="1"]