אם אתם מעוניינים בשילוב של גן אירועים ואולם אירועים, כלומר מתחם רחב ידיים שמסוגנן בצורה מיוחדת ומשלב מתחם פנימי וחיצוני, קרוב לוודאי שהבחירה הנכונה ביותר שלכם תהיה, גן אירועים בצפון השרון.

גן אירועים בצפון- השרון במיטבו

החלק הצפוני של חבל השרון הוא אחד המקומות היפים ביותר בישראל ולכן רבים מעוניינים לחגוג אירועים שונים בו. חלק זה מצליח לנתק את רוב המוזמנים מהאווירה העירונית ורווית הלחצים ומעניק להם אווירה מיוחדת בעלת ניחוח כפרי אינטימי. המאפיינים העיקריים של חלקו הצפוני של חבל השרון הם ריבוי קרקעות, דיונות חול, נחלים, ריחות של אדמה ופריחה ומאפיינים נוספים שמזכירים לנו את אווירת הטבע השלווה והחמימה של פעם. האווירה והנוף היפהפה יצרו מצב של דרישה גדולה מאוד של גני אירועים בצפון השרון ולכן כל אחד ואחת יכולים ליהנות מחגיגת אותו אירוע מיוחד, אם מדובר על אירוע עסקי או פרטי, באווירה מיוחדת ובהנאה גדולה.

 

גן אירועים בצפון- אירועים פרטיים

יש לקחת בחשבון שההחלטה לחגוג אירוע פרטי חייבת לערב קבלת החלטות מסוימות ומציאת אותו גן אירועים שמותאם לכל הדרישות שלכם. אירועים פרטיים יכולים להיות אירועים בסדר גודל של כמה מאות מוזמנים והם יכולים להיות אירועים קטנים של מאה מוזמנים. השוני בין השניים ברור:

* אירועים פרטיים קטנים- כאן מדובר בדרך כלל על אירועים של בין מאה למאתיים איש. באירועים אלו בחירת המקום המיוחד שיוצר את אותה אווירה אינטימית ביתית שמאפשרת תקשורת נינוחה בין האנשים, יחס אישי של צוות המקום וקייטרינג מחומרי גלם איכותיים, יבטיחו את אותו ייחוד בו מעוניינים והצלחתו של האירוע. כאן, חשוב מאוד לברר אודות גן אירועים בצפון שיכול להציע לכם מתחם קטן ומיוחד, כמו למשל WHITE בית וגן אירועים שמציע ללקוחותיו מבנה מסוגנן משנות הארבעים שמסוגנן בטוב טעם ומשרה אווירה משפחתית אינטימית מיוחדת על כל אחד ואחת ששוהים בו.

* אירועים פרטיים גדולים- כאן חשוב לדעת מראש מהי כמות המוזמנים והאם אותו גן אירועים אכן יכול להיענות לדרישות. יש מקומות שמציעים מקום עד 350 איש, דבר שכולל גם את גן האירועים וגם את המבנה הפנימי. דבר נפלא לכל מי שמעוניין בשילוב מהפנט של הנוף הכפרי עם הסגנון הקלאסי בריטי.

 

לסיכום, אם אתם מעוניינים לחגוג אירוע פרטי באווירה אינטימית, גני אירועים בצפון יענו על הדרישה. חשוב לבקר במקום טרם שוכרים אותו ולוודא שהיחס אישי, המקום בהתאם לטעמכם, האווירה אינטימית, החללים הפנימיים מעוצבים, מרווחים ובהתאם לטעם הסגנוני שאתם אוהבים, הגינה מטופחת ויש אווירה ביתית קסומה.

מעוניינים במידע נוסף אודות גן אירועים בצפון השרון שיעניק לכם ולאורחים שלכם את אותה חוויה בה אתם מעוניינים? התקשרו 04-6270874