בעשור האחרון רבים בוחרים גני אירועים בקיסריה ובמקומות שונים ברחבי השרון וזאת משום המיקום היפהפה והאווירה הנפלאה. מאמר זה יעזור לכם בכל הקשור אל בחירה נכונה ונבונה של גן אירועים שמתאים לדרישות שלכם.

גן אירועים בקיסריה – הכנה מקדימה

בחירתו של גן אירועים קיסריה אירועים תיעשה רק לאחר אפיון מקדים של כל הצרכים והאפשרויות של הלקוח. אפיון מקדים יאפשר בחירה מהירה ונכונה של גן אירועים בקיסריה או בכל מקום אחר בשרון שיספק את החוויה הטובה ביותר לאותו אירוע משמח אותו הוא מעוניין לערוך. ההכנה המקדימה צריכה לכלול את:

* תקציב- תמיד יש להחליט מהו התקציב הכולל שלכם לאירוע. יש לקחת בחשבון שיש גני ואולמות אירועים שמציעים חבילה מיוחדת ומשתלמת במיוחד שכוללת קייטרינג ושירותים נוספים ולכן משתלם לברר לגבי המחיר של אותה חבילה. כך או כך יש לכלול בתקציב את כל הקשור אל האירוע, משלב השכרת גן האירועים ועד שלב בחירת התקליטן שישמח אתכם באירוע.

* סגנון- יש להחליט על הקונספט בו אתם מעוניינים לאירוע ומה סגנון המבנה והאווירה של אותו גן אירועים בו אתם מעוניינים. יש אפשרות לבחור גן אירועים שמשלב מבנה מיוחד שנבנה בשנות הארבעים על ידי הבריטים וכולל ריהוט קלאסי, תפריט ישראלי עשיר ואווירה מיוחדת, כמו בית ואולם אירועים WHITE.

* כמות אנשים-יש להחליט על כמות האנשים שיוזמנו לאירוע. יש הבדל משמעותי בין גני אירועים בקיסריה שיכולים להכיל חמש מאות איש ויותר לעומת גני אירועים קטנים שבנויים לכמות קטנה יותר של אנשים. רוב גני האירועים באזור קיסריה והשרון מאפשרים עד שלוש מאות או שלוש מאות וחמישים מוזמנים. למידע נוסף על חתונה קטנה בשרון.

קיסריה אולם אירועים – ארועים בקיסריה

 

גני אירועים קיסריה- חשיבות האווירה באירוע
אין זה משנה אם מדובר על אירוע עסקי אותו אתם מעוניינים לערוך לחברים מהעבודה או משקיעים מחו"ל או שמא אתם מעוניינים בהשכרת גן אירועים בקיסריה למטרת חגיגת אירוע פרטי ואינטימי אליו אתם מזמינים קומץ של אנשים. אחד הדברים החשובים ביותר הוא האווירה של המקום. האווירה הרצויה וזאת שתגרום לאירוע להצליח היא אווירה אינטימית ומיוחדת שבו אנשי הצוות מגלים יחס אישי כלפי המוזמנים, המבנה מעוצב בצורה מיוחדת, צוות המטבח מספק תפריט שמותאם לאופי האירוע ועוד. אווירת האירוע היא זו שתקבע את מידת הצלחתו.

צוות WHITE, בית וגן לאירועים מציע לכם אווירה מיוחדת במבנה של פעם, בטעמים ישראלים איכותיים, בנוף מוכר שמשלב זיכרונות נעימים של עבר גני אירועים ליד קיסריה – גן אירועים שיבטיח לכם אירוע מהנה ואיכותי.

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו בטלפון 04-6270874