בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחליטים לקיים את האירוע המשמח של חייהם בגן אירועים שמשלב מתחם חיצוני ופנימי. העדפה זאת נובעת משום הרצון לשלב את היופי של הטבע והקלאסה של המתחם הפנימי, כמו למשל גן אירועים בשרון White.

גן אירועים בשרון – WHITE

גני אירועים בשרון ממוקמים באחד מהמקומות היפים ביותר בישראל ובעלי המאפיינים המיוחדים ביותר בישראל. אזור השרון הוא אחד מחבלי ארץ ישראל ומשמעות השם הוא 'יער' בשפה האכדית, שמית. אזור השרון נחלק לארבע אזורים שונים.

בחלקו המזרחי, המאפיינים שלו הם אדמות, נחלים ומעיינות. בחלקו צפוני באדמות החול ודיונות. החלק המרכזי של השרון וקו החוף מאופיינים ביערות, שטחים ירוקים, מעיינות וחוף. כל אלו הופכים את האזור לאחד האזורים המבוקשים ביותר בישראל, דבר שבא לידי ביטוי בדרישה הגדולה של לגני אירועים ובחירת גן אירועים בשרון לשם אירוע חתונה או כל אירוע אחר.

השילוב המנצח- גן אירועים בשרון

אם עד היום רבים בחרו אולמות אירועים במרכז וזאת משום שאלו היו הפופולאריים ביותר, כיום יותר ויותר אנשים נמשכים לקלאסה היוקרתית של גני אירועים בשרון. השילוב של הנוף הכפרי עם המתחם הפנימי המעוצב בצורה מיוחדת הופכים כל אירוע למיוחד והרבה אנשים מספרים שההרגשה היא של אירופה הקטנה עם נגיעות צבריות איכותיות.

יש סוגים שונים של גני אירועים באזור השרון, כמו למשל WHITE שמצליח לספק לאורחים שלו את התחושה היוקרתית ביותר של ארץ ישראל של פעם יחד עם כל 'הבונוסים' האפשריים של ההווה. כאן מוצע לקהל הרחב בית לאירועים במבנה מיוחד שנבנה על ידי הצבא האנגלי בשנות הארבעים שמעוצב בריהוט שמשדר אווירה קלאסית יוקרתית ומצליח לספק לכל האורחים סטנדרט אירוח גבוה ביותר.

אווירה וסטנדרטיים – חובה

בחירת גן אירועים אינה משימה קלה ולכן חשוב מאוד לקחת בחשבון את התקציב הקיים של הלקוח, הקונספט בו הוא מעוניין לאירוע, קהל היעד, כמות המוזמנים והאווירה בה הוא מעוניין. אם בעבר, אנשים הסתפקו באולמות אירועים סטנדרטיים לחגיגת אירוע חתונה או כל אירוע אחר, כיום רוב האנשים מחפשים משהו יוקרתי קלאסי מיוחד.

אווירה מיוחדת שנשענת על המקור הקלאסי של מדינת ישראל, הנוף היפהפה של אזור השרון, הצוות האיכותי של אותו גן אירועים, הקייטרינג הנפלא והפקת האירוע בסטנדרטים גבוהים, מאפיינים את חלק מגני האירועים באזור השרון.

מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח של חייכם במקום מיוחד בסטנדרט גבוה?
WHITE, גן ובית לאירועים יענה על כל הציפיות שלכם
צרו קשר בטלפון 04-6270874 ואנחנו נתחיל ביצירת הקסם עבורכם

גן אירועים white