• Call us

דריאל וערן – 3.8.17

מכירים את הזוגות האלה שמישהו כמו הוציא אותם מאיזה סרט רומנטי מושלם? אז כאלה! כל מילה מעבר מיותרת. הורסים, מפילים, מתוקים, צנועים, אינטליגנטיים… וזהו. נעצור פה.
דריאל וערן הגיעו לפגישה ב White ומהר מאוד הרגישו שפה הם הולכים להתחתן. מבחינתנו זו הייתה התאהבו הדדית. היא עם לוק של שחקנית קולנוע (אבל עם אפס פאסון או פוזה ואופי ממיס), והוא קסם של גבר שאי אפשר לעמוד בפניו (ושנראה… טוב נו די).
זו הייתה חתונה עם גרעין ענקי של חבר'ה צעירים שעשו המון (אבל המון) שמח! מעבר לחופה המרגשת, לאוכל ולריקודים, היה טקס רציני ביותר של "העברת הטוטם" המסורתי של החבר'ה. לא תגידו מדובר במשהו קטן שקל לאחסן אותו בסלון! אלא במונומנט מעץ בגובה של לפחות מטר, עם כל מיני דברים עליו, שאותו הם מעבירים בחבר'ה מחתן לחתן. את העונש כבר הבנתם לבד – מי שמתחתן אחרון ניתקע עם הדבר הזה בבית לתמיד! (ואין מצב לזרוק! בררנו חח).
דריאל וערן מייצגים יותר טוב מהכל את אופי הוויט ואת הקהל שבא להתחתן אצלנו ומדוע הוא בא. שילוב של יופי, סטייל ושיק, לצד פשטות, אדיבות ואותנטיות אנושית – עם כל מה שצריך ובלי שום דבר מיותר. פשוט מדויק.
עם זוג כזה קשה שלוותר על הפינוקים הנוספים שיש ל White להציע. עם תמונות כמו שלהם, שמתעדות את הכיף הענק הזה שהיה להם אצלנו, כל מילה מיותרת. מצדנו רק נגיד שהם ללא ספק מסוג הזוגות שנשמור איתם על קשר ונעקוב אחריהם עוד הרבה מאוד זמן.
דריאל וערן – אוהבים אתם!!!
תאריך החתונה שלכם מקועקע על הקיר הדקורטיבי שלנו – וטוב שכך (:

קרדיט צלמים:
צילומים מקדימים (בגן הנעלם של ה-White) – רענן טל
צילום סטילס באירוע – שי אשכנזי – סטטוס ארט

  • Call us

מיכל ונירן

"התחלנו מפנטזיה על חתונת שטח ולא הסכמנו לשמוע על גן אירועים. כשהגענו בכל זאת ל White נשבנו בקסמו, הרגשנו שהגענו הביתה ושנעים לנו בלב".

טל וגוני

"קיבלנו פידבקים מדהימים מהאורחים על המקום! כמה הוא מיוחד, אינטימי, נעים וטעים. הצעירים נהנו לשבת ליד הבר ולרקוד ברחבה, והמבוגרים נהנו לשבת ולשוחח בשקט בחוץ…"

ליאור ויהונתן

"פשוט מדהימים! עשו לנו את הערב של החיים שלנו! אוכל מדהים, קינוחים מטורפים, הכל תיקתק. הגן והבפנים מהממים והמפיקה מתוקה ומקצועית. לא היינו צריכים לדאוג לכלום במהלך הערב, פשוט אין מילים"!

  • Call us

#white.weddings.events Follow
[insta-gallery id="1"]