שדות ים גן אירועים

טרנדים באים וטרנדים הולכים, אולי הסיבה לכך היא שתמיד מחפשים משהו חדש ושונה; כאשר ישנו טרנד חדש וכולם מתחילים לעשות חתונה שכזו אז שוב מתחיל החיפוש אחר משהו שונה ואז בדרך כלל חוזרים לטרנדים ישנים. להלן כמה טרנדים שראינו בשנה החולפת:

חתונות קטנות – בעוד פעם חיפשו לעשות חתונות כמה שיותר גדולות, היום האנשים מחפשים מקומות לאירועים קטנים בהם ניתן לקיים אירועים אינטימיים. ישנה דרישה גדלה מאוד לאירועים בהם כולם מרגישים בנוח אחד עם השני וכולם מכירים את כולם וזה מסביר את הביקוש לגני אירועים ומקומות לאירועים קטנים.

חתונות הפוכות – למי שלא מכיר את המושג אולי הדבר נשמע קצת מוזר אך האמת שחתונות הפוכות הן במקרים רבים יותר הגיוניות. ניתן לקיים חתונות הפוכות בשדות ים אולם אירועים  או בכל מקום אחר. המאפיין של חתונות הפוכות הוא שפשוט משנים את סדר האירועים בחתונה, למשל אפשר להתחיל מהארוחה אם רוצים. ניתן לקיים חתונות כאלו בשדות ים אולם אירועים או בכל מקום אחר.

חתונות טבעוניות – ללא תלות באולם האירועים ולא חושב אם מדובר על מקומות לאירועים קטנים או מקומות גדולים; לא חשוב אם זה בשדות ים גן אירועים או בפרדס חנה, תמיד אפשר לבקש חתונה טבעונית. פעם זה נחשב לדבר לא מקובל אך היום הציבור הישראלי פתוח הרבה יותר וגם חברות הקייטרינג שידרגו את עצמן ומציעות קייטרינג טבעוני עשיר וטעים שגם חובבי הבשר המושבעים יוצאים מרוצים.

אולי גם יעניין אתכם – 

ועוד טרנד מעניין, שאולי אינו קשור לאולם האירועים אך בכל זאת מעורר עניין רב הוא צילומי טראש דה דרס. מדובר בסדרת צילומים מקצועיים הנעשית לפני או אחרי החתונה בהם הכלה ולפעמים גם החתן מצטלמים במצבים מיוחדים וסוראליסטיים בהם השמלה פשוט מתלכלכת ונהרסת. לצורך צילומים אלו משתמשים בדרך כלל בשמלות זולות מסין.

כפי שכבר אמרתי בהתחלה, כאשר כולם מחפשים את הטרנדים החדשים, בסוף חזרה אל המקורות היא הדבר הכי חדשני שיש. מסיבה זו אנשים רבים פונים לגן אירועים white בפרדס חנה ומבקשים לערוך חתונה קלאסית ולהניח את כל הטרנדים בצד. לפעמים חתונה קלאסית כמו פעם עם חופה, ארוחה וריקודים היא פשוט הדבר הכי טוב שיש.