• Call us

מיכל ויאיר – 22.3

כשמיכל ויאיר הגיעו ל White הקליק היה מיידי (התאהבנו בהם ישר… טוב איך לא?!). זוג יפים מת"א שאוהבים את החיים הטובים, יודעים בדיוק מה הם רוצים (הם באו עם חזון מאוד ברור) ומהר מאוד הם הבינו שאת החלום שלהם הם יכולים להגשים איתנו. יאמר לזכותם שהם ראו את ה White לפני השדרוג שעשינו בינואר 2018 (אנחנו מקפידים תמיד לשדרג ולהתעדכן, זה חלק מסוד ההצלחה שלנו…), ומפחיד ככל שזה נשמע (לחתום חוזה עם מקום שעומד לשפץ עוד כמה חודשים), הם הבינו ששווה להם לסמוך עלינו ועל המוניטין שלנו, ובעיקר – שהם הולכים להרוויח ובגדול! 
וזה בדיוק מה שהיה – אחת לכמה שבועות יאיר היה דוגם אותנו ומתעדכן "איך הפרויקט מתקדם". בהתחלה שיתפנו בתוכניות, לאחר מכן בהדמיות ובסוף בתמונות של השיפוץ בשטח (זה היה ללא ספק מרגש). וככה, כמו שעון שווצרי, ב-1 לפברואר, בדיוק ע"פ הלו"ז המתוכנן, ה White עמד מוכן ומזומן להפקת האירוע הראשון של 2018, בנראות החדשה שלו, חגיגי ונוצץ!! 
בזמן שאנחנו עמלנו על הכנת המקום, מיכל ויאיר תפרו במקצועיות רבה את האירוע הנוצץ שלהם. עם שתי שמלות של המעצב ויוי בלאש, סידורי שולחן שהם עיצבו לבד, גאג'טים מדליקים שהם קנו לטובת האירוע ועוד כל מני הפתעות. אין ספק שזו הייתה אחת החתונות היפות של 2018, בסוף חודש מרץ, עת הגינה הטבעית של ה White עדיין מקורה כולה (כי מזג האוויר עדיין לא יציב בעונה הזאת). 

מיכל ויאיר אהובים – היה לנו כיף להתנהל מולכם ולהפיק לכם את האירוע. היה שמח במיוחד והכל היה יפה, מדויק ועם טעם טוב. גם החבר'ה שלכם היו סופר מדליקים! אז מה נישאר לומר או יותר נכון לאחל – שתזכו להרבה שנים של אושר, זוגיות טובה, הקמת משפחה, הורות מאושרת והרבה אירועים שמחים!!  

אוהבים אתכם!  צוות ה White

קרדיטים:
צלם – שיצו צלמים
שמלות – ויקטור ויוי בלאיש 
איפור – פזית חורש סאיג 
שיער – כרמל חבושה

  • Call us

מיכל ונירן

"התחלנו מפנטזיה על חתונת שטח ולא הסכמנו לשמוע על גן אירועים. כשהגענו בכל זאת ל White נשבנו בקסמו, הרגשנו שהגענו הביתה ושנעים לנו בלב".

טל וגוני

"קיבלנו פידבקים מדהימים מהאורחים על המקום! כמה הוא מיוחד, אינטימי, נעים וטעים. הצעירים נהנו לשבת ליד הבר ולרקוד ברחבה, והמבוגרים נהנו לשבת ולשוחח בשקט בחוץ…"

ליאור ויהונתן

"פשוט מדהימים! עשו לנו את הערב של החיים שלנו! אוכל מדהים, קינוחים מטורפים, הכל תיקתק. הגן והבפנים מהממים והמפיקה מתוקה ומקצועית. לא היינו צריכים לדאוג לכלום במהלך הערב, פשוט אין מילים"!

  • Call us

#white.weddings.events Follow
[insta-gallery id="1"]