• Call us

מעיין וטימור – 26.10.17

רגע לפני שאנחנו נכנסים לחורף האמיתי ולעונת החתונות החמימות והאינטימיות בוויט… חובה לתת חיבוק אחרון לזוגות המיוחדים שהתחתנו אצלנו בקיץ <3
מעיין ותימור – התחתנו ב 26.10.17, זוג מקסים שהאהבה שלו קורנת מכל תמונה באירוע… ושמרוב שהם כאלה אז היינו חייבים להציץ להם (כמו גם כלות אורבניות אגב: https://goo.gl/4rMc17)

ה White מושך אליו הרבה זוגות שלא רק אוהבים את הסגנון הכפרי בגלל הסטייל שהוא תורם לאירוע, אלא בגלל שהז'אנר הכפרי-אינטימי עצמו משקף מאוד את מי שהם. וכשמגיע זוג כזה אפשר מהר מאוד לזהות אותו.
מעיין בחרה בשמלה כפרית עם מחשוף גב מהמם אשר נותן במת כבוד לקעקוע יפה במיוחד שאין ספק שהוא שותף מלא ללוק המדליק והכפרי שלה (ושכמו הקעקועים הטובים – אומר הרבה על האדם עצמו). ואם זה לא מספיק… אז נותר רק עוד לקרוא את המילה שמתחתיו – פשטות – ולהבין איך זה שזוג כזה מצא את הוויט כמקום הנכון עבורו לחגוג את החתונה.
אוקטובר ללא ספק נחשב כעונת הקיץ של 2017, אי אפשר לייחל למזג אוויר יותר מושלם. טימור ומעיין בחרו לערוך את הטקס על המרפסת, בחופה מסורתית, שאחד היתרונות המובילים שלה הוא העובדה שהיא מוגבהת, כך שכולם יכולים לראות, כולל קהל מבוגרים או אורחים מעגל שלישי, שלעתים בוחרים להישאר ישובים בשולחנות.

את כל הפרטים על המסיבה ומה הכל היה שם נשאיר לזוג המאושר לספר. רק נגיד שהכניסה לחופה הייתה מרגשת במיוחד (ככה זה כשהאווירה אינטימית והקהל מורכב מהאנשים שהכי קרובים אליך).
אז לפני שאנחנו סוגרים את הקיץ… אתם מוזמנים ליהנות מהתמונות. ונוסף טיפ קטן הקשור בבחירת התאריך.
הרבה זוגות שואלים אותנו עד כמה זה ריסקי לבחור תאריך שקרוב לנובמבר או במילים אחרות – מתי הגשם מגיע?? (כי הם רוצים ליהנות מהגינה הפתוחה). אז התשובה שלנו מורכבת משני חלקים – אנחנו מאמינים שבבחירת המועד מעורבים הרבה שיקולים (חלקם אפילו מיסטיים!) ולכן אין תשובה אחת של נכון או לא נכון כשזה מגיע לבחירת תאריך. לכל דבר יש יתרונות וחסרונות. נכון שתחילת אוקטובר יותר יקר וכאילו יותר "בטוח" אבל גם בספטמבר כבר ירד גשם בישראל ולכן צריך לקחת הכל בערבון מוגבל.

החלק השני של התשובה קשור ב White עצמו וביכולת ההיערכות שלנו.
מאחר וב White כל הגינה מקורה בחורף (וכשאנחנו אומרים כל הגינה, אנחנו מתכוונים ל-כ-ל הגינה…), נושא הגשם נכנס לפרופורציה אחרת ושפויה. עד היום, למעלה מ-10 שנים, הגשם לא ביטל שום חתונה בוויט. שום כלה לא נרטבה, שום שולחן לא התעופף ברוח ולאף אורח לא היה קר (: הוויט מקיים חתונות כל השנה, ומאחר והציוד כולו שייך לנו, אנו מחליטים באופן עצמאי לחלוטין מתי נכון להרים את הקירוי (אשר קירותיו עשויים מעץ עם חלונות זכוכית) וזה הרבה פעמים לא קשור לגשם אלא בכלל לקור (לרוב מאמצע נובמבר הלילות מתחילים להיות קרים).
אז אם נסיים במעיין וטימור המקסימים, שאיתם התחלנו… הם ללא ספק בחרו תאריך מושלם. מכאן והלאה נשאר לנו רק לאחל להם המון מזל טוב ואהבה.

קרדיט:
צילום סטילס: ליאור רוטשטיין

  • Call us

מיכל ונירן

"התחלנו מפנטזיה על חתונת שטח ולא הסכמנו לשמוע על גן אירועים. כשהגענו בכל זאת ל White נשבנו בקסמו, הרגשנו שהגענו הביתה ושנעים לנו בלב".

טל וגוני

"קיבלנו פידבקים מדהימים מהאורחים על המקום! כמה הוא מיוחד, אינטימי, נעים וטעים. הצעירים נהנו לשבת ליד הבר ולרקוד ברחבה, והמבוגרים נהנו לשבת ולשוחח בשקט בחוץ…"

ליאור ויהונתן

"פשוט מדהימים! עשו לנו את הערב של החיים שלנו! אוכל מדהים, קינוחים מטורפים, הכל תיקתק. הגן והבפנים מהממים והמפיקה מתוקה ומקצועית. לא היינו צריכים לדאוג לכלום במהלך הערב, פשוט אין מילים"!

  • Call us

<div class="homeInsta">#white.weddings.events <a href="https://www.instagram.com/white.weddings.events/?ref=badge" class="followHome">Follow</a></div><!-- [et_pb_line_break_holder] -->[insta-gallery id="1"]