ספרתם בכמה חתונות הייתם בשנה או בשנתיים האחרונות? וודאי בין 3-10 לא? חלקן היו מיוחדות ומקוריות, כאלה שאתם ודאי זוכרים וחלקן די באנליות או שגרתיות. בכל זאת, הגיע הרגע שלכם, לא חיכיתם כל כך הרבה ואתם רוצים שהיום הזה יהיה מיוחד, שונה, מפתיע, שכולם יזכרו את האירוע שלכם ולשם כך עליכם לבחור מקום מיוחד לחתונה. אתם לא רוצים שזו תהיה עוד חתונה שכולם מגיעים אליה, אתם רוצים שזו תהיה ה-ח-ת-ו-נ-ה של השנה, זו שכולם ידברו עליה וירצו שהאירוע שלהם יהיה ממש דומה לה.

בחירת מקום מיוחד לחתונה

הרי לא סתם 95% מהזוגות מתחילים בבחירת מקום מיוחד לחתונה בו הם רוצים להינשא. למקום אותו אנו בוחרים יש אמירה והוא משפיע על כל החתונה כולה. המקום זה גם הנוף של האירוע בין אם זו חוות סוסים, גן אירועים על חוף הים או מטע זיתים. המקום גם יוצר את אווירת האירוע – אינטימית ורגועה, מסיבתית ופרועה, רומנטית ומרגשת, צעירה ומודרנית… למעשה, על פי המקום אנו בוחרים את כל שאר הספקים שלנו: את המוזיקה שתתנגן בקבלת הפנים וגם אחר כך במסיבה עצמה, בחירת מקום לחתונה מיוחדת גם פעמים רבות משפיעה על האוכל והאלכוהול שיוגשו כי ברוב המקרים מדובר בקייטרינג שמציע המקום ולא פחות חשוב על העיצוב והסגנון הכללי שניתן לאירוע כלומר לקונספט. המקום אפילו משפיע על הבגדים שאנו בוחרים ללבוש ועל הסגנון של השמלה והחליפה…

אז מה הופך מקום מסוים למיוחד לחתונה?

ובכן, מדובר בשילוב של דברים. שמחפשים מקום מיוחד לחתונה יש לציין שזה לא תלוי רק בלוקיישן אלא גם בהפקת באירוע, באנשים ובכל מה שמסביב. אך אם נתמקד בעניין הלוקיישן: למעשה ברגע שתגיעו למקום הזה אתם כבר תדעו: זה המקום שבו אנו רוצים להתחתן. מדובר במקום המשלב בין קסם שכזה שמרגישים אותו באוויר.

הרבה ירוק, כמו למשל חתונה קטנה בטבע. השקעה בפרטים הקטנים בין אם זה האזור של קבלת הפנים, הכיסאות והשולחנות בארוחה המרכזית וכמובן הפרחים, העצים והצמחייה. זה חייב להיות מקום מואר, מקום רומנטי שתרגישו בו טוב. גם האוכל חשוב מאוד שכן אין מה לומר, אנשים זוכרים את האירוע הרבה פעמים רק על פי האוכל. האוכל חייב להיות מוקפד בהגשה שלו, אסתטי וכמובן טעים ואיכותי.

מקום מיוחד לחתונה – לנו יש את זה!

אז אם גם אתם מחפשים מקום מיוחד לחתונה, אנו מזמינים אתכם לבוא ולהתרשם מגן אירועים White, מקום קסום שברגע שתיכנסו אליו כבר תבינו מדוע הוא כל כך מיוחד.