Call Us
077-670-5031

 

חוגגים ב WHITE

עשר שנים של מוניטין מפה לאוזן, עם מקצוענות באירוח, אוכל גורמה, חוש עיצוב ותודעת שירות מהלב… הפכו את ה White למקום מוביל ומתמחה באירועים משפחתיים אינטימיים.
בין פרדס חנה לבנימינה, מועדון קצינים בריטי וגינה כפרית מהממת מספקים אווירה וחוויית אירוח בלתי נשכחים, אשר הופכים כל כינוס משפחתי לאירוע חמים, שמח ומגבש.
אז… אם אתם מחפשים:

  • אירוע משפחתי אינטימי של בין 80 ל-250 אורחים
  • אווירת בוטיק, המשלבת בין מיבנה היסטורי אותנטי לגן קסום
  • אוכל גורמה אמיתי (שנותן מענה גם לאוהבי דגים, צמחונים וטבעונים אם צריך)
  • מרחבים וחללים שמחולקים נכון (ודואגים שכולם ייהנו! גם המבוגרים וגם הילדים)
  •  ומעל לכל – אם אתם מעריכים שירות אדיב, אינטליגנטי, מקצועי ומכל הלב…

סימן שאתם משלנו! ושכדאי לכם להשאיר פרטים…
ברוכים הבאים למשפחת ה White

 

Call Us
077-670-5031

Call Us
077-670-5031

מספרים עלינו

בר מצווה – עינת ובועז לוי / 220 אורחים

הגענו ל white לאחר סבב מקומות עבור האירוע שלנו ומיד נשבינו בקסמו של הגן. מקום ייחודי עם טאצ' וקסם משלו. לא היה כל ספק שה-white ניצח ובגדול. רוני מנהלת המכירות הייתה מקצועית מאוד וקשובה ביותר לרצונותינו ובקשותינו, והכול בסבר פנים מאירות חייכניות ובטוחות. התפריט היה מעולה ומיוחד, בניהולו האישי של השף. על האירוע עצמו ניצח יובל מנהל האירועים, שטיפל במקצועיות וביעילות בכל צרכי האירוע. הפידבקים מאורחינו היו חיוביים ביותר, גם על המקום וגם על האוכל. היה לנו אירוע מושלם! תודה רבה עינת ובועז.

בת מצווה –ליאת וארז אריאב / 130 אורחים

לצוות ה WHITE היקר! תודה רבה על ערב קסום בבת המצווה של רומי אריאב . תודה מיוחדת לרוני המקסימה ששירתה אותנו נאמנה לכל אורך הדרך, בנועם ובחיוך מקסים. תודה מיוחדת ליובל מנהל האירועים שליווה אותנו לכל אורך האירוע ו"זרם" עם השיגעונות של בעלי ארז 🙂 וכמובן לשף ולצוות המלצרים שבזכותם קיבלנו אוכל מדהים ושירות מעולה!! יישר כוח!!! באהבה, משפחת אריאב ליאת ארז ורומי.

בת מצווה –יעל הורן / 100 אורחים

תודה רבה לצוות הוויט שהגשים לנו ולכלת בת המצווה את כל החלומות לגבי האירוע ואף מעבר לכך. החל מהבוקר שלאחר האירוע זרמו אלינו ביקורות מהללות ומשבחות על הגן, השירות האדיב, האווירה וגולת הכותרת – האוכל! האוכל היה טעים בצורה יוצאת דופן – טרי, מגוון, יצירתי ומפתיע! מנהל האירוע דאג לכל הפרטים, קטנים כגדולים, היה זמין ונעים הליכות מהמפגש הראשון ולאורך כל הטיפול בנו. החלוקה בין מבוגרים לצעירים התבררה כלא פחות מגאונית! הילדים שיחקו במשחקי שולחן ומחשב, רקדו השתוללו ואכלו בתוך המבנה והמבוגרים ישבו בגן היפה בחוץ ונהנו ממוזיקה נעימה ואוכל טוב. המסך והמיקרופונים עמדו לרשותנו להקרנת המצגות ולברכות, בתמיכה וליווי ע"י איש טכני של המקום. אנחנו ממליצים על הווייט מכל הלב למי שרוצה אירוע בלתי נשכח ברמה של חמישה כוכבים!!! משפחת הורן

בת מצווה –רחלי ואייל שפירא / 200 אורחים

ב White כל העובדים – החל ממנהלת האירועים וכלה בשומר בכניסה – נותנים לך הרגשה כאילו האירוע שלך הוא היחיד והכי חשוב שלהם!! תודה על ה-כ-ל צוות מקסים!!! נמליץ בחום על המקום וייתכן שנשוב בעצמנו באירוע הבא 🙂

Call Us
077-670-5031

#white.weddings.events Follow
[insta-gallery id="1"]