רבים מהזוגות אשר נמצאים לפני בחירת מקום לאירוע החתונה שלהם מתלבטים היכן לקיים את האירוע. ההתלבטות מתבססת על שני מרכיבים עיקריים:

  1. בחוץ או בפנים – אולם או גן
  2. סגנון עיצובי – הרבה ירוק שלא מצריך שינויים דרסטיים והשקעה ניכרת בעיצוב, ים, פרדס, יער, חורשה, יקב או מטע גפנים.

התלבטות נוספת שמשפיעה על בחירת המקום קשורה לכמות המוזמנים.

  1. חתונה קטנה – עד 300 איש.
  2. חתונה בינונית בין 350-500 איש.
  3. חתונה גדולה בין 500-800 איש.

אז אם גם אתם מהזוגות שמעוניינים לערוך חתונה אינטימית, חתונה באווירה ייחודית עם לא יודע מ-300 מוזמנים, הרשו לנו לספר לכם מדוע White-Events  הוא ללא כל ספק המקום המושלם לקיים בו חתונה קטנה בשרון.

חתונה קטנה בשרון במיקום מנצח

כשמתכננים חתונה, חשוב לבחור במקום נגיש שרוב האורחים יוכלו להגיע אליו בקלות יחסית. White-Events ממוקם בפרדס חנה, ממש בין תל אביב לחיפה כך שהמיקום נוח עבור כולם בין אם אתם מארגנים הסעות, בין אם ההגעה היא עצמאית ובין אם יש אורחים שבוחרים להגיע בתחבורה ציבורית. קיום חתונה קטנה בשרון במיקום עם נגישות טובה תקל מאוד על האורחים שלכם וגם עליכם ביום האירוע עצמו, כי גם ככה מדובר ביום מלחיץ

נוף משולב – גם גן וגם אולם

חתונה קלאסית ומדויקת היא חתונה שבה קבלת הפנים וטקס החופה מתקיימים בחוץ (בחודשים המאפשרים זאת כמובן) והארוחה הגדולה עם כל הקונספט של האירוע בפנים. שילוב זה מתאים לכל ימות השנה זאת משום שבכל העונות ניתן לעשות התאמות לפי מזג האוויר בין אם זה באמצעות קירוי ייחודי לעונת החורף, תנורים, מאווררים ושאר פתרונות חימום או קירור עונתיים. אצלנו ב- White-Events אתם נהנים מחתונה קטנה בשרון בבית שהיה בעבר מועדון ששימש את הקצינים הבריטים ויש שילוב בין כמה חללים אשר יוצרים משהו ייחודי, אווירה אחרת לגמרי שקשה לדמות במקומות אחרים. הרבה ירוק לצד עיצוב כפרי שיוצר חלל באווירה רומנטית ומרגשת.

אולי יעניין אתכם – חתונה קטנה בחורף

אוכל ושתייה – דיוקאיכותטריות

אנו ב- White-Events שמים דגש רב על המנות שאנחנו מוציאים. אסתטיקה, טריות, חומרי גלם איכותיים המבוססים על מנות ים תיכוניות אותנטיות המכילות דגים, בשר, שמן זית איכותי, ירקות הגדלים באותה עונה, מנות בשריות, צמחוניות או טבעוניות לבחירתכם האישית. אנו מגישים אלכוהול איכותי תוצרת חוץ, אספרסו בר וקינוחים המיוצרת בקונדיטוריה המדהימה שלנו.

אז אם חולמים על חתונה קטנה בשרון, להתחתן במקום אחר, מקום עם אווירה, מקום ששמים בו דגש על כל פרט ופרט, נשמח לארח אתכם ואת האורחים שלכם באירוע שיש לא רק באגדות.