• Call us

Last Minute Wedding

הקונספט של "חתונה בדקה התשעים" תפס תאוצה משמעותית בשנים האחרונות, בשוק בכלל וגם אצלנו ב White. כל זה נולד מתוך שינוי הרגלי הצריכה של הזוגות עצמם – תכנון יותר קצר מועד, שופינג אינטרנטי נגיש, קבלת החלטות יותר מהירה של הדור החדש ודרישה למחירים אטרקטיביים. ומה דעתנו על כל זה? אנחנו בעד! תמיד בוחרים להבין את הדור החדש ורואים בקונספט של חתונה בדקה התשעים עסקת WinWin מצוינת.

בישראל הצטמצמה משמעותית תקופה התכנון שזוגות נהגו להקדיש להפקת החתונה שלהם. אם פעם זה היה בסביבות 8-10 חודשים (שלא לדבר על שנה), אז היום הממוצע הוא 5-6 חודשים. ממוצע כזה אומר שיש גם המון זוגות שמפיקים חתונה תוך 3 חודשים, בלי להתרגש יותר מדי או לחשוב שהם עשו משהו נועז.
בלו"ז כזה עולה השאלה – אז מה זאת חתונה בדקה תשעים? כמה ספונטני זה צריך להיות בשביל להפוך באמת למשתלם?
התשובה היא: חודשיים. כל סגירת חתונה שנעשית פחות מחודשיים ממועד החתונה תאפשר לכם לקבל תנאים מועדפים מול מקום האירוע (ושלא יספרו לכם אחרת). כל זה כמובן בהנחה שיש תאריך פנוי, ופה זה מכניס אותנו לסוגיית היתרונות-חסרונות של הקונספט הזה.

אז הינה רשימת היתרונות-חסרונות שלנו:

יתרונות
קבלת החלטות אינטואיטיבית ומהירה היא לרוב מדויקת יותר. לראות 12-14 גני אירועים מוציא את שמחת החיים (ומזיק לאור הפנים…) כי זה שוחק ומפסיקים לחייך בסוף… (תשאלו את מי שעשו את זה).

תהליך הפקה קצר יחסית הוא אפקטיבי יותר, מלא אנרגיה, חסכוני יותר, והוא שומר על הדברים בפרופורציה. חתונה, חשיבותה במקומה עומדת, אבל אם הופכים אותה לסימפוזיון וסגה של חודשים רבים מדי… היא מתחילה להשתלט על החיים (ולעתים עם תופעות לוואי לא הכי כיפיות על הזוגיות)

המומנטום של החתונה חשוב לא פחות מהחתונה עצמה. יריית הפתיחה היא הצעת הנישואין, וחשוב לשמור על המומנטום. אם מושכים את זה יותר מדי לפעמים משהו בריגוש משתנה. למה להתחתן בקיץ הבא אם אפשר לעוף בהתלהבות ולהתחתן יותר בספונטניות?

מחיר אטרקטיבי – לבולט הזה תודו שחכתם! אז, כן – זה יותר משתלם, בפרט במקומות היוקרתיים. אצלנו ב White הזדמנויות דקה תשעים מאפשרות לזוגות שחלמו להתחתן אצלנו – ולא יכלו להרשות לעצמם תקציבית – לעשות זאת!

החסרונות
התפשרות על תאריך או עונה ספציפיים שרוצים. עבור מי שמנסים לצוד תאריכים (בשיא העונה) ההרפתקה כרוחה בסיכון לא קטן (מדובר בזוגות שממתינים בכוונה לדקה התשעים). לעומתם יש את הספונטניים באמת, אלה שבאופן טבעי החליטו להתחתן סמוך להצעת הנישואין, ועבורם החיים יותר קלים – או שמוצאים תאריך או שלא.

במשוואה של בחירת מקום מול תאריך, צריך להיזהר שלא להתפתות לסגור במקום שהוא לא בדיוק מה שרציתם אבל זמין עם מחיר אטרקטיבי מאוד. חשוב להבין שאת המקומות המובילים (כמו ה White לדוגמה) לא ניתן לקבל את אותו מוצר איכות במחיר שובר קופות (כי פשוט לא ניתן עסקית לעשות זאת). לכן, מקום שנאמן לסטנדרטים שלו, לא יפגע באיכות המוצר שלו והגבול שלו יהיה מאוד ברור. אם הגעתם למקום שבו פער המחירים גדול משמעותית – זאת נורה אדומה.

התרעה קצרה לאורחים. בישראל הנ"ל רלוונטי בעיקר למי שיש להם משפחה או חברים טובים בחו"ל שצרכים התרעה ארוכה יותר. חזית נוספת היא ההורים, אשר לעתים מתרגשים מתהליך התכנון יותר מהזוג עצמו (הם עוד מהדור שזה לקח שנה…) וחתונה בדקה תשעים מנפץ להם משהו בפנטזיה. במקרה כזה אנחנו ממליצים להפעיל רגישות (בשילוב מחלקת הסברה אוהבת ונחושה)

איך עושים את זה הכי טוב? קבלו 

הדדיות – ראשית חשוב שתפעילו רגישות ותוודאו שאכן שניכם בעניין. ממש לא מומלץ שצד אחד יפעיל לחץ על צד שני. מרגע שההחלטה הדדית – צאו לדרך.

תהיו נאמנים לעצמכם – תהיו נאמנים למה שבא לכם ושימו את המניפולציות שתפגשו בדרך (אם יהיו כאלה) בפרופורציה. תדאגו שהמועד שאתם בוחרים יהיה ריאלי לגרעין הקרוב של המשפחה והחברים שלכם… כל השאר שטויות.

תבחרו מקום מקצועי – אין בעיה להפיק חתונה בחודש, רק צריך צוות הפקה סופר מקצועי מטעם המקום. תעשו שיעורי בית על המקום שאתם רוצים לסגור בו.

מקום לפני תאריך – יש משפט שאומר שעל אוטו מתפשרים אבל בית קונים את הכי טוב. כנ"ל גם פה – על תאריך מתפשרים, לא על מקום. כלל ברזל.

משא ומתן הוגן – אל תחשבו שהמצאתם את הגלגל ותנסו להיות סוחרים בשוק מול המקומות והספקים. תסמכו על אנשי המקצועי שידעו לתת לכם מחיר אטרקטיבי. מי שלא מרוויח בכיף, לא עובד בכיף, ובסופו של דבר זה עלול לחזור בחזרה אלכם. אפשר לקבל מחיר מעולה, אבל חשוב גם לכבד את תג המחיר (ואת בעל המקצוע).

פתיחות וגמישות – החלטתם להיות ספונטאניים – אז עד הסוף. תזרמו עם מה שהחיים שולחים אליכם, קחו את זה בקלילות ועם חיוך. אל תנסו לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה (זה בלתי אפשרי).

ולסיום
בשביל שתבינו שאנחנו לא רק מדברים אלא גם עושים ומפרגנים… קבלו את קמפיין "ציידיי התאריכים" שעשינו בדיוק בנושא זה. החלטנו לתת מקום של כבוד ופרגון לזוגות הספונטאניים והמדליקים שלנו.
מוזמנים לקבל השראה.

שלומי ודלית

 

״אז נכון שחלומות מתגשמים ונכון כשאני עוצמת את העינים אני חושבת עליך, חושבת על המסע שלנו יחד. ועל הרגע הזה שאמרת לי שאני שלך. על המדרגות של הווייט״

 

יורם ושולה

 

״אז נכון שחלומות מתגשמים ונכון כשאני עוצמת את העינים אני חושבת עליך, חושבת על המסע שלנו יחד. ועל הרגע הזה שאמרת לי שאני שלך. על המדרגות של הווייט״

  • Call us

<div class="homeInsta">#white.weddings.events <a href="https://www.instagram.com/white.weddings.events/?ref=badge" class="followHome">Follow</a></div><!-- [et_pb_line_break_holder] -->[insta-gallery id="1"]