• Call us

טל ואמיתי – 17.8.17

אחת לכמה זמן מגיע זוג שעושה טקס אהבה מקורי ואמיץ במיוחד שגורם לכולנו לבכות מהתרגשות <3 טל ואמיתי, הוא סטודנט לקולנוע והיא קונדיטורית בחסד, הם התגלמות של סיפור אהבה מהסוג שרואים רק בסרטים… עם תמימות וכנות מעוררי השראה שגרמו לנו להתאהב בהם מהרגע הראשון!

הם הכירו לפני בערך 8 שנים, קשר שהתחיל מידידות תמימה והפך לאהבה שלא ניתן לעמוד בפניה. בטקס הם ממש שיתפו בתהליך האמיץ שכל אחד עבר עם עצמו עד שעזר אומץ והודה בפני עצמו ובפני האחר, שזאת לא סתם ידידות אלא אהבה ענקית.
כשטל וניתאי נכנסו אלינו למשרד עשינו להם סיור בגן ובבית הקצינים, ומיד ראינו את החיוך שלהם מתרחב. כשזוג מגיע למקום הנכון לו ישר רואים את זה על הבעות הפנים.
כשחזרנו להתיישב במשרד, הגשנו להם טעימות מהאוכל של האירוע, כמו שאנחנו נוהגים לעשות תמיד, והיה נראה שההחלטה כבר כמעט התקבלה סופית.
ואז טל קפצה ושאלה – אפשר לטעום את הקינוחים??
כמובן שאמרנו שכן, והסברנו שיש לוויט מומחיות גם באוכל טבעוני, מה שהופך את הקונדיטוריה שלנו למקצוענית ומובילה בקינוחי פרווה.
הגשנו להם טעימות מהקינוחים (דוגמיות מהתפריט שהוכן לאירוע הנוכחי) ואז היה ניתן לומר בבטחה שההחלטה התקבלה. היא אומנם לא נאמרה בו במקום (כי לרוב זוגות מתאפקים ומתקשרים למחרת), אבל זה היה ברור כשמש. כמה ימים לאחר מכן הם חזרו לחתום הסכם. החתונה אמנם הייתה בשרית… אבל הקינוחים היו פרווה, מהסוג שנדיר כל כך לפגוש במקומות לאירועים (ושעוד עוברים את תו האיכות והטעם של קונדיטורית מקצועית כמו טל!)
אז אחרי אירוע שכזה, עם מסיבה במלאה בחבר'ה צעירים ויפים, לא נשארו לנו מילים… אלא להוקיר תודה על הזכות להפיק להם את החתונה המרגשת הזאת!!

קרדיט צלמים:
צלמת סטילס: נעמה ישראל

  • Call us

מיכל ונירן

"התחלנו מפנטזיה על חתונת שטח ולא הסכמנו לשמוע על גן אירועים. כשהגענו בכל זאת ל White נשבנו בקסמו, הרגשנו שהגענו הביתה ושנעים לנו בלב".

טל וגוני

"קיבלנו פידבקים מדהימים מהאורחים על המקום! כמה הוא מיוחד, אינטימי, נעים וטעים. הצעירים נהנו לשבת ליד הבר ולרקוד ברחבה, והמבוגרים נהנו לשבת ולשוחח בשקט בחוץ…"

ליאור ויהונתן

"פשוט מדהימים! עשו לנו את הערב של החיים שלנו! אוכל מדהים, קינוחים מטורפים, הכל תיקתק. הגן והבפנים מהממים והמפיקה מתוקה ומקצועית. לא היינו צריכים לדאוג לכלום במהלך הערב, פשוט אין מילים"!

  • Call us

<div class="homeInsta">#white.weddings.events <a href="https://www.instagram.com/white.weddings.events/?ref=badge" class="followHome">Follow</a></div><!-- [et_pb_line_break_holder] -->[insta-gallery id="1"]