חתונות אביב-קיץ 2019 

בתחום החתונות כשאומרים "חתונת קיץ" מתכוונים הרבה פעמים לכמעט שלוש עונות, ולא רק לקיץ של יולי-אוגוסט. כל עונה עם היתרונות שלה, אבל עבורנו ב White זה לא באמת משנה, כי המתחם כולו ערוך לתפעול בכל עונות השנה

ה White מציע שילוב בין מועדון קצינים בריטי משנות ה-40 אשר הנו ממוזג, לבין גינה טבעית מרווחת המאפשרת הושבה בחוץ.
הגינה פתוחה בקיץ לכיפת השמיים, מוצלת באירועי שישי ומקורה בחודשי החורף. בעונות המעבר, הגינה ערוכה בהתאם למזג האווירה, עם כל הציוד המקצועי הנדרש, החל ממאווררים וצ'ילרים בימים החמים ועד מערכות חימום מתקדמות בחורף.

DNA קצר עלינו…

מאז הקמתו ועד היום ה White נחשב לדבר האמתי עבור הזוגות שמחפשים להתחתן במקום טבעי, אותנטי וקסום מצד אחד, ועם זאת בלתי מתפשר בכל הקשור לרמת האוכל, השירות והסטיילינג, מצד שני. המתחם בנוי לארח כ 150-380 אורחים, כאשר ההושבה הנה מאוד מדולרית, בזכות חופש המשחק בין המרחבים השונים במתחם, הכל בהתאמה לצרכיו של כל אירוע.

ב White פועל מטבח שף אנין בניצוחו של השף – איצ'ו לוי – המקפיד על עדכניות, יצירתיות וחדשנות קולינרית, תוך כמובן התאמת התפריט לטעם האישי של כל זוג וזוג. 

ה White, הממוקם בפאתי שדות פרדס חנה, הוקם מהחזון שיש מה לחדש בתחום החתונות האינטימיות! אפשר לעשות את זה טבעי יותר, מדויק יותר ומדליק יותר. ולכן – אנו מציעים מגוון חוויות ייחודיות, אשר עוטפות את האירוע ומוסיפות ערך רב למהות היום כולו.

חתונה של 24 שעות!

אחת הסיבות שזוגות בוחרים להתחתן ב White בקיץ, הם שירותי הקונספט הייחודיים שלנו, כגון ה WhiteNight – טרנד סודי בקרב הזוגות שלנו עבור מי שרוצים להגשים את החלום ולהתחתן הכי קרוב לטבע שאפשר – After Party עם לינת שטח VIP בשמורת הטבע הפרטית שלנו, צמודה לגן האירועים… 

אז רוצים לשמוע על חבילת הקיץ שלנו? מעולה!  

אנחנו מאוהבים בזוגות הקיץ

נכון שאסור לנו לבחור צד… אבל תכלס – אנחנו הכי מאוהבים בזוגות הקיץ שלנו (; אולי בגלל שהם באמת נהנים מכל מה שיש ל White להציע – החל מגינה משוגעת, קוקטיילים קפואים, חופה בחוץ… אבל עם רחבה ממוזגת (כי זה must), ועד תפריט קיץ מיוחד, After Party עם לינה בטבע ועוד מלא הפתעות שנפרט בהמשך. 
אז אם אתם זוג של קיץ – זה בשבילכם! 

חתונת קיץ ב 43,000 ש"ח 

  • אירוח בתפריט מלא (בפורמט מזנונים) ל 150 אורחים
  • תאורה, הקרנה והגברה (כולל תאורן)
  • ליווי הפקתי מלא
  • שדרוג מתנה (לבחירתכם): חבילת עיצוב קייצית / DJ מרשימת המומלצים שלנו / בר גין&טוניק
  • עלות כל אורח נוסף: 250 ש"ח
  • המבצע למתחתנים בחודשים: יוני-יולי-אוגוסט (2019) * עד גמר המלאי 
רוצים לשמוע עוד נכון? איזה כיף!
בואו ניפגש, נשמח להכיר! 

 מספרים עלינו…  

מרב ויואב  

"המקום פשוט יפייפיה! מטופח, אלגנטי, מלא בצמחייה ,נקי ונעים. אפילו האורחים שלנו אמרו לנו אח"כ, מעבר לכל המחמאות כמובן, שיש שם תחושה של בית".  (אתר: Mit4Mit)

שני ודוד  

"הבחירה בwhite  הייתה מושלמת מבחינתנו – נהנו מכל רגע בעבודה עם הצוות. התהליך היה ממש כייפי, עם המון סבלנות ואכפתיות…! האווירה, האנשים, האוכל והשילוב בין כל הדברים"…  (אתר: Wedreviews)

יונית ומיתר  

"אחד הדברים המרכזיים שאהבנו ב White הוא השילוב בין החצר, המרפסת והחלל הפנימי שאפשרו להשמיע מוזיקה בעוצמות שונות בפנים ובחוץ. בפנים הייתה מסיבה נהדרת ובחוץ המבוגרים יכלו לשבת ולדבר…"  (אתר: Iplan)

מיכל ונירן   

"התחלנו מפנטזיה על חתונת שטח ולא הסכמנו לשמוע על גן אירועים. כשהגענו בכל זאת ל White נשבנו בקסמו, הרגשנו שהגענו הביתה ושנעים לנו בלב".  (אתר: Mit4Mit)

טל וגוני  

"קיבלנו פידבקים מדהימים מהאורחים על המקום! כמה הוא מיוחד, אינטימי, נעים וטעים. הצעירים נהנו לשבת ליד הבר ולרקוד ברחבה, והמבוגרים נהנו לשבת ולשוחח בשקט בחוץ…"  (אתר: Wedreviews)

#white.weddings.events Follow
[insta-gallery id="1"]