• Call us

שלי ובן – 15.6.17

יש זוגות שאנחנו מתאהבים בהם ישר מהרגע שהם נכנסים אלינו למשרד! שלי ובן הם ללא ספק זוג כזה (איך לא… תכלס). היא קטנה פטיט ומהממת והוא עם זקן מדליק ואופי של היפסטר סמוי. אבל זה לא נגמר בזה! יש להם את הכלבה הכי מושלמת בעולם!! אבל ממש.

אז… אין מה להכביר במילים חוץ מלתת לכם להתענג על התמונות עוצרות הנשימה שלהם. שלי ובן זכו לחנוך את אחד הטקסים החדשים שהשקנו אצלנו בוויט – ריסוס תאריך החתונה שלהם על הקיר הדקורטיבי בכניסה לגן. כי בלי קצת ונדליזם או לקיחת סיכונים מיותרים (ועוד עם איזו השמלה!), ובלי השארת חותם במקום ויציאה מהקופסא… מה שווה היום המשוגע הזה?

שלי ובן נהנו "מהגן הנעלם" שלנו כלוקיישן צילומים סוראליסטי. קשה להאמין שהם היו מספיקים לצאת עם בוק צילומים כזה מטורף לולא כל העולם הפראי הזה היה מרוכז להם במקום אחד שלא צריך לצאת ממנו לשום מקום (בטח ובטח לא להתרוצץ). עם פינוקים של אוכל ושתייה, חיבוקים, רומנטיקה והרבה הומור ושמח… שלחנו אותם מוכנים טוב טוב לחופה.
החתונה הייתה ללא ספק אחת החתונות היותר שמחות שראינו, עם מזג אוויר מושלם של אמצע יוני. אבל בסוף הייתה גם פרידה – בן היה חייב להיפרד מרכב האספנות האמריקאי והנדיר שהבאנו לכבוד הצילומים שלהם (זה ממש הסטייל שלו) ואנחנו היינו צרכים להיפרד משוגה – הכלבה המעלפת שלהם (בתקווה שאולי הם יביאו לנו אותה לבייבי-סיטר בזמן שהם טסים לירח דבש).

קרדיט צלמים:
צילומים מקדימים (בגן הנעלם של ה-White) – רענן טל
צילום סטילס באירוע – אספוסה

  • Call us

מיכל ונירן

"התחלנו מפנטזיה על חתונת שטח ולא הסכמנו לשמוע על גן אירועים. כשהגענו בכל זאת ל White נשבנו בקסמו, הרגשנו שהגענו הביתה ושנעים לנו בלב".

טל וגוני

"קיבלנו פידבקים מדהימים מהאורחים על המקום! כמה הוא מיוחד, אינטימי, נעים וטעים. הצעירים נהנו לשבת ליד הבר ולרקוד ברחבה, והמבוגרים נהנו לשבת ולשוחח בשקט בחוץ…"

ליאור ויהונתן

"פשוט מדהימים! עשו לנו את הערב של החיים שלנו! אוכל מדהים, קינוחים מטורפים, הכל תיקתק. הגן והבפנים מהממים והמפיקה מתוקה ומקצועית. לא היינו צריכים לדאוג לכלום במהלך הערב, פשוט אין מילים"!

  • Call us

<div class="homeInsta">#white.weddings.events <a href="https://www.instagram.com/white.weddings.events/?ref=badge" class="followHome">Follow</a></div><!-- [et_pb_line_break_holder] -->[insta-gallery id="1"]