אנשים רבים חושבים שתכנון, ארגון והפקה של אירוע קטן המכיל כמות מצומצמת של אנשים לצורך הדוגמא בין 100-200 מוזמנים הרבה יותר קל להפיק בהשוואה לאירוע גדול וגרנדיוזי אך האמת היא שזה ממש לא נכון. חשוב למצוא מקום לאירועים קטנים ומיד נביא לכם את כל הסיבות למה.

בשונה מאירוע גדול, באירוע קטן ומצומצם עלינו לשים דגש על כל פרט פרט ולהגיע לרמת גימור ודיוק גבוהה במיוחד. כשאנחנו אומרים אירוע קטן אנחנו מתכוונים לכך שהיחס הוא הרבה יותר אישי, שהאווירה היא הרבה אינטימית וחמימה, אווירה שיוצרת חיבור מיידי בין כולם ולכן לפני שמתחילים חשוב להבין איך בוחרים מקום לאירועים קטנים?

 

סוג האירוע

בעוד יש מקומות שגאים בעובדה שהם יכולים להפיק גם אירועים גדולים וגם אירועים קטנים, ההמלצה שלנו הינה לבחור דווקא מקום לאירועים קטנים שיודע להפיק רק אירועים קטנים באופן ספציפי וזו המומחיות שלו. הסיבה לכך היא משום שאולם או גן שמכיל גם כמות גדולה של אנשים לא תמיד ישים לב לכל הפרטים הקטנים שדורשים אקסטרה תשומת לב באירוע קטן בין אם זה העיצוב, האוכל, האקוסטיקה… בנוסף, מבחינה לוגיסטית זה מאוד שונה ואפילו נראה לעין אם סוגרים את החלל בכל מיני אלמנטים שמאפשרים להקטין אותו או בין אם המקום באמת קטן ואינטימי כלומר מיועד לכמות קטנה של אנשים מלכתחילה. לכן, אם יש אתם מתכננים להזמין 250 אורחים, כמות האורחים חייבת להתאים כמו כפפה ליד לגודל החלל כדי שאכן נוכל ליצור את הדבר הכי חשוב באירוע קטן – אינטימיות.

גשו לראות אירוע בעצמכם

אחת הדרכים היותר טובות לבחון מקום לאירועים קטנים הוא לראות אירוע במקום ולהחליט האמת אתם באמת רוצים להפיק את האירוע שלכם במקום זה היא להגיע לאחד האירועים שתואמים את הקונספט שלכם בין אם זו חתונה, בר מצווה או ברית. נסו לצפות בתהליך התפעול של האירוע מהצד, לבחון את נותני השירות, הסתכלו איך המקום נראה כאשר הוא מעוצב, ׳מולבש׳ ומושקע.

יחד עם זאת, במידה והמקום אכן מצא חן בעיניכם נסו לחשוב איך אתם לוקחים את זה למקום האישי שלכם, איך אתם הופכים את האירוע שלכם במקום הזה למיוחד, לשונה… חשבו על המוזיקה, על הקצב, על המנות שהייתם רוצים שיהיו מוגשות, על האווירה, על המשקאות ונסו לבחון איך הכל מסתדר בצורה התואמת את הציפיות שלכם.