כאשר מדברים על אירועים ברית או אירועים קטנים אחרים, זה לא אומר שצריך להתפשר ברמה; ניתן לקיים אירועים קטנים באולמות קטנים אך להקפיד כל חווית אירוח ברמה הגבוהה ביותר. זוהי המומחיות שלנו, לקיים אירועים קטנים המאפשרים ליהנות מרמה גבוהה של אינטימיות וחוויית אירוח שאין שני לה.

למה אירועים באולמות קטנים?

גן אירועים white  נמצא בפרדס חמה ומהווה פתרון טוב למי שמחפש אירועים אבן יהודה והאזור. למרות כל האופי הכפרי המיוחד של המקום הוא עדיין נמצא סמוך לעורקי התחבורה החשובים וניתן להגיע אליו בקלות מבלי לעמוד בפקקים ומבלי להסתבך יותר מידי בדרכים. יש האומרים שגן אירועים white  ,  הוא פשוט מקום טוב באמצע, שקל להגיע אליו ושאין בו בעיות של חנייה. כל זה נכון, אך ה- white, הוא הרבה יותר ממקום טוב באמצע שקל להגיע אליו.

סיבות טובות לעשות אירועים ברית דווקא ב גן אירועים white

המהות של אירועים קטנים היא לא במספר האנשים הקטן אלא בחוויה האינטימית. מהי אותה חוויה אינטימית? קבוצה של אנשים המכירים אחד את השני, חלקם חברים, חלקם משפחה והאמת היא שבאירועים אינטימיים ההבדלים מטשטשים וכולם מרגישים כמו משפחה אחת גדולה. כל אחד מהמוזמנים מקבל רמות גבוהות של תשומת לב אישית וכולם חופשיים לדבר עם כולם ולבלות יחדיו. אלו הם מאפיינים קריטיים של אירועים קטנים. אך על מנת ליהנות מאווירה שכזו, צריך מקום המעודד אותה ונותן לכולם את התנאים להיות יחדיו ולבלות יחדיו בנעימים. זוהי המומחיות שלנו ב white פרדס חנה.

אמנם גן אירועים white  בפרדס חנה מתפקד כמתחם אירועים אך כאשר אתם מגיעים למקום אתם לא מרגישים כאילו אתם באולם אירועים; המקום משדר תחושה של בית. למעשה גן אירועים white  לעולם לא נבנה בתור אולם אירועים אלא כמועדון קצינים בריטיים בזמן המנדט. אנחנו זיהינו את הפוטנציאל הרב של המבנה והפכנו אותו למתחם אירועים המתנהל כמו בית קולוניאלי עם גינה משגעת. זהו משהו ייחודי בתחום האולמות הקטנים והוא יודע לתת חוויה מעולה לאירועים ברית או אחרים.

הרבה אנשים המבקשים לערוך אירועים קטנים מתלבטים בין אולם אירועים סגור לבין גן אירועים. אמנם גן אירועים נשמע הרבה יותר נחמד עבור חתונה אבל הבעיה היא שרוב גני האירועים מיועדים לחתונות גדולות מאוד. זהו חלק מהייחוד שלנו בגן אירועים white  ,; אנחנו לא אולם אירועים ולא גן אירועים, אנחנו פשוט שילוב נדיר של שניהם ואנו ערוכים לקיים אירועים קטנים באהבה גדולה.

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו בטלפון 04-6270874