אולם אירועים בפרדס חנה

חתונה היא אירוע מיוחד, אין צורך להסביר זאת; מסיבה זו אתם, וגם אנחנו, מקדישים תשומת לב רבה לכל הפרטים של החתונה. כל פרט קטן הוא נושא שאתם שוקלים בכובד ראש. אך אחד הפרטים המהותיים ביותר הם אולמות האירועים ועליכם לקבל את ההחלטה היכן לקיים את האירוע. אולם אירועים לחתונה הוא ההחלטה החשובה ביותר של החתונה (מלבד בחירת החתן או הכלה…), האולם משפיע על כל אופי האירוע. אתם יכולים לבחור בקייטרינג הטוב ביותר, בתקליטן המומלץ ובכל האטרקציות, אך אם האולם אינו טוב אז שום דבר לא יעבוד.

 

אולם קטן או גדול? כאשר מחפשים אולם אירועים לחתונה יש לבחור מקום המתאים לגודל האירוע שלכם. ה White הוא אולם אירועים בפרדס חנה המתאים לאירועים קטנים ובינוניים, זהו לא אולם קטן ולא אולם גדול אלא מקום לאירועים קטנים ובינוניים. לא מומלץ לדחוס יותר מידי אנשים לאולם קטן בשביל שלא יהיה צפוף ולא לקחת אולם גדול שיראה ריק וקשה יהיה ליצור בו אוירה .

אחד השיקולים הוא גם המיקום של האולם. בדרך כלל לכל חתונה ישנם אורחים המגיעים מכל רחבי הארץ. אתם אולי גרים בתל אביב, אך ההורים שלכם גרים בכפר סבא, הדודה בחיפה והאחות בטבעון. חפשו מקום שנמצא פחות או יותר באמצע הדרך, מקום שהגישה אליו קלה. מהבחינה הזו אולם אירועים בפרדס חנה הוא במקום טוב באמצע וניתן להגיע לאולם אירועים בפרדס חנה מכל מקום.

 

אולם קטן

אולם קטן או מקום בעל משמעות? לאולם אירועים בפרדס חנה יש הרבה יותר משמעות מסתם אולם אשר נבנה בתור אולם אירועים לחתונה. המבנה שלנו שימש בתקופת המנדט הבריטי כמועדון קצינים בריטי, כאן היה חדר האוכל בו הקצינים סעדו בימים וחגגו בלילות. זהו מבנה בעל משמעות היסטורית. זהו לא אולם אירועים לחתונה במשמעות הרגילה של המילה, זהו שילוב של בית וגן אירועים יחדיו, דבר אשר יוצר מקום בעל אופי מיוחד.