גן אירועים באזור השרון

מתכננים חתונה או אירוע משפחתי וחושבים על איזה גן אירועים ביער? כל מי שמארגן חתונות מקדיש זמן רב לחיפושים אחר המיקום המתאים. אחרי הכל, טקס החתונה והמסיבה שאתו הם אירועים חשובים מאוד בחיים וכל  זוג רוצה לחגוג אותם בצורה המושלמת. אותו הדבר ניתן להגיד לגבי ברית ואירועי שמחות אחרים.

גן אירועים בזכרון יעקב וגן אירועים בחדרה

מי שגר באזור השרון, או שאוהב את האווירה של אזור השרון בוודאי יחפש גן אירועים באזור השרון. זה בדרך כלל גובל באזור חדרה אבל יש המרחיקים ומחפשים גן אירועים בזכרון יעקב. האמת שלא צריך לחפש יותר מידי, לא צריך ללכת רחוק מידי ולא צריך לחפש גן אירועים ביער בשביל לקבל אירוע באווירה כפרית וטבעית. את הכל תוכלו למצוא במתחם האירועים וויט בפרדס חנה.

אווירה של גן אירועים ביער

מתחם האירועים וויט הוא אינו אולם אירועים במשמעות הרגילה של המילה, נכון שמתקיימים בו אירועים באופן קבוע אך האווירה בו היא משהו שונה לגמרי. המקום בנוי כבית עם גינה הנותנת לאורחים שלכם אווירה טבעית. אווירת הגן של המקום היא ייחודית ואותנטית וחוסכת לכם הפקות יקרות בטבע; אצלנו בין העצים והפרחים ,האורחים שלכם יוכלו להרגיש מחוברים לטבע וזוהי התפאורה המושלמת לחתונה, בר מצווה או כל אירוע אחר אשר תרצו לחגוג.

למרות האווירה הטבעית והאוויר הצח עדיין האורחים שלכם יוכלו ליהנות מאירוע אטרקטיבי הכולל את כל הפינוקים הדרושים בשביל לשמח את האורחים. אצלנו בוויט תמצאו הכל, מאוכל מעולה ועד מסיבות ריקודים צוהלות ושמחות.

ומה בתפריט?

שף הבית שלנו הוא יהודה מימוני השוקד ביחד עם הצוות שלו על הכנת מנות מפנקות שכולן חגיגה לחוש הטעם אך גם לעיניים. כבר קיבלנו הרבה מאוד מחמאות מהאורחים אשר נהנו מתפריט ים תיכוני המרבה להשתמש בפירות וירקות העונה, לצד דגים טריים והרבה שמן זית. זהו הטעם הישראלי שכולם אוהבים מוגש בצורה המשובחת ביותר אשר הופכת אותו לחוויה יוקרתית.

לא צריך לחפש יותר מידי גן אירועים בחדרה או גן אירועים בזכרון.

לגן אירועים white בפרדס יש את מה שאתם צריכים בשביל לקיים את האירוע המושלם. אם זו חתונה, ברית, בת מצווה, בר מצווה או כל אירוע אחר, אצלנו תוכלו לחגוג אותו בצורה הטובה ביותר. אנו מחכים לכם.

 

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו בטלפון 04-6270874