חגיגות בת מצווה היא אירוע חשוב ביותר וזאת משום שהוא כולל מסיבה מושקעת לכלת בת המצווה אשר עליה לכלול את החברים מהכיתה, את הילדים מהשכונה וגם את המשפחה הקרובה.

בשל כך חשוב לדעת מהו המקום האידילי לחגיגת בר המצווה, וגם להבין מדוע מועדון לבת מצווה נחשב הטרנד החדש.

אז מהן האופציות הקיימות כיום לחגיגית בת מצווה?

בזמן שאולמות האירועים המסורתיים שבהם נחגגו בעבר אירועי בר או בת מצווה מתחילים לצאת מהאופנה, החלו טרנדים שונים לחגיגת בת מצווה ביניהם:

חגיגה בחללי אירועים אורבאניים – חללי אירועים מסוג זה מספקים חלל ממעוצב מקורי וכזה שמאפשר חגיגת בר מצווה ברוח צעירה. חללים כאלה נמצאים בדרך כלל בערים מרכזיות והם מעוצבים בסגנון היספטרי ואופנתי.

מסעדות – גם מסעדות יוקרתיות הפכו לחלל אירועים טרנדי למסיבת בת מצווה. כיום ניתן לחגוג במסעדה או בחלל VIP של מסעדה את אירוע בת המצווה בצורה כיפית, בחיק החברים הקרובים והמשפחה.

חצר הבית – חצר הבית, גג גדול, מרפסת או גינה, הם מיקום נהדר לחגיגות בת מצווה. באמצעות חגיגה בחצר גדולה, בגג או על שטח גדול ניתן לארגן חגיגה אינטימית עם טאצ' משפחתי ועיצוב יפיפה של גינה ירוקה, גג עם בלונים, שולחנות מעוצבים ושלל דוכנים, כמו גם מרפסת עם נוף מקסים.

מקום לחתונה מיוחדת

גני אירועים – מי שרוצה לחגוג בת מצווה בצורה טבעית וקצת יותר קלילה מאולם אירועים, יכול לבחון את האופציה של חגיגה בגן אירועים המתאים לחגיגות בת מצווה.

מועדונים לבת מצווה – כיום אחד הטרנדים החדשים ביותר וגם הלוהטים ביותר היא חגיגת בת מצווה במועדון. באמצעות מועדון יכולים הילדים לחגוג במסיבת ריקודים שתמשך עד השעות הקטנות בליווי והשגחה של מבוגר.

אבל מדוע מועדון לבת מצווה הוא הטרנד החדש?

מועדון מסוג זה הפך לטרנד בשל כמה וכמה סיבות מרכזיות, ביניהן:

עצמאות – במועדון הילדים חוגגים יחדיו ומרגישים גדולים ועצמאיים בעוד שהאירוע הינו אירוע קליל ולא יותר מידי רשמי.

מקוריות – באמצעות מועדון ניתן לחגוג במקוריות תוך קבלת מועדון מקושט עם אווירה מתאימה והמון אטרקציות שמועדונים כאלה מציעים כמו במה לריקודים, מסכי פלזמה, דוכנים של שוקולדים ומותקים, בר עם משקאות צבעוניים שמתאימים לילידים, תאורה כמו בדיסקוטק, חדרי VIP ועוד.

מה כדאי שיהיה במועדון לב מצווה?

אם החלטתם כי אתם חוגגים את בת המצווה במועדון, שימו לב כי המועדון מכיל מגוון אלמנטים ביניהם: שלל משחקים ואטרקציות, מסכי ענק להקרנת תמונות ומצגות, עמדת DJ איכותית, מערכות תאורה והגברה, תאורת לדים מרשימה, בר מתוקים, מזרקות ומפלי שוקולד, לימוזינה שתיקח את כלת בת המצווה למקום, קיר צילום, קונסולות משחקים, דוכני איפור, דוכני מתנות ועוד. בכך תוכלו ליהנות מאירוע בלתי נשכח שכולם, אבל כולם – ידברו עליו ביום למחרת!

 

,