בשנים האחרונות יותר אנשים בוחרים לקיים את האירוע שלהם לאו דווקא באולם או בגן אירועים, אלא במקומות אקזוטיים ומקוריים יותר כמו בחצר הבית, במועדון, לצד בריכה או ליד הים, ביער ועוד.

החתירה למציאת מיקום מושלם ומקורי לאירוע היא כזאת שמטרתה ליהנות מאירוע מקורי, וזכה שיהיה גם קליל וקלאסי.

חתונות, בר או בת מצווה, ואפילו אירועים עסקיים – הם כאלה אשר ישנה מגמה בשנים האחרונות לקיימם במקום מיוחד. אבל כיצד מארגנים ומשדרגים כל אירוע כזה? כמה עצות בהמשך.

אם בחרתם בלוקיישן ייחודי שאינו גן או אולם אירועים (גן או אולם אירועים אמונים בדרך כלל על המנות והאוכל שמוגש באירוע) חשוב שתדעו כי מלבד הפקת האירוע תוך הקנייה למקום את כל מה שאירוע צריך (משמע: מקומות ישיבה, רחקת ריקודים, עמדת די ג'י, ועוד) חשוב לבחור לאירועאוכל מוצלח שמתאים לאירוח שלכם.

אז איזה כיבוד מתאים לחתונות בר או בת מצווה?

אירועי בר מצווה ובת מצווה כיום, וגם חתונות יכולות להתקיים בלוקיישנים מגוונים. בנוסף חתונות או בר מצוות שאינם נעשים בצורה הישנה והמסורתית, הם כאלה שכדאי להתאים להם מגשי אירוח לאירועים, וזאת על מנת שניתן יהיה גם לייחד את האירוע על ידי אוכל מקורי וגם על ידי מגוון עצום של מאכלים.

אז אילו סוגי מגשים מתאימים לאירועים השונים?

מגשי אירוח לאירועים מציעים שלל מאכלים לבחירה כאשר מגשי אירוח מתמקדים ב'פינגר פוד' ייחודי ובאוכל שמוגש במנות המספיקות למלא את הבטן בכל שלבי האירוע, או לפחות עד זמן הגשת המנות המרכזיות לאורחים.

מגשים לחתונה – לאירוע חתונה רצוי להזמין מגשים צבעוניים ככל שניתן עמוסים במנות פסטות טריות, בקישים חלביים מקסימים, בירקות טריים מכל סוג, כמו גם בסנדוויצ'ים מקסימים. לחתונה מגשי אירוח יכולים להוות כמנות ראשונות, אך במידה ומזמינים מספיק מגשים, הם יכולים להיות גם האטרקציה המרכזית של האירוע.

מגשים לבר או בת מצווה – כאשר אתם מתכננים אירוע כזה, חשוב לדעת כי ילדים אינם שמים את הדגש על מנות עיקריות כבדות, והם מחפשים נשנושים צבעונים, מלוחים ומתוקים. כדי להפוך את בר או בת המצווה שלכם לאירוע מושלם, מומלץ להזמין מגשי אירוח המאפשרים שילוב מושלם בין מגשי אירוח מלוחים לקינוחים מתוקים. בין מגשי האירוח שכדאי להזמין לאירוע כזה תוכלו למצוא שלל בגטים קטנים, רולים, פוקצ'ות, מרקים, מאפים וקינוחי שוקולד מדליקים.

מגשים לאירועים עסקיים – גם אירועים עסקיים הם כאלה שמגשי אירוח הינם מושלמים עבורם, בעיקר שאתם מחפשים אחר פינגד פוד שהמוזמנים שלכם יכולים להתנהל עמו לאורך כל האירוע. מגשי אירוח מסוג זה מסבים לכל אירוע עסקי נופח חמים, מושקע וביתי כאשר מידת ההשקעה ניכרת בעיקר בצבעוניות שניתן לקבל ממגשי אירוח מושקעים ומקסימים.

אז מהיכן משיגים מגשי אירוח?

כיו ישנן חברות קייטרינג ואירועים המתמחות בהכנת מגשי אירוח לאירועים. כאשר אתם בוחרים בחברה כזאת, שימו לב כי היא יכולה לספק לכם את כל הצבעוניות שמגשי אירוח מספקים, כי היא מגישה אוכל מפרודוקטים טריים, וכי החברה יכולה להציע לכם מבחר מגוון של מאכלים כאשר אתם שמים לב שהמגשים שאתם מזמינים תואמים לתקציב האירוע שלכם.